zondag 6 september 2009

De tweede dag

Zelf gevonden speelgoed


Even blazen voor de zekerheid...

Het gaat alles helemaal boven verwachting met Nico.
Hij poept en plast bij voorkeur buiten en zonder problemen; ongelukjes dichtbij de voordeur daargelaten.
Hij heeft de hele nacht doorgeslapen, en slaapt ook veel overdag.
Hij is nieuwsgierig en speels maar hij is niet te druk of overactief.
Hij vindt eigen speelgoed, zoals een oude trui van mij, of een borstel. Als ik hem ergens weghaal blijft hij er ook na een paar pogingen vanaf . Ik wil niet dat hij op de bank klimt met zijn voorpoten, onder meer omdat Mika daar zit. Ik zit dus veel bij Nico op de grond, dan heeft hij geen reden om op de bank te klimmen.
Hij is gelukkig in zijn bench en kruipt er ook vanzelf in.
De katten zijn niet bang voor hem- al zou het overdreven zijn te zeggen dat ze blij zijn met de nieuwe medebewoner. Zij vinden hem betrekkelijk oninteressant.

Nico heeft vandaag op straat lang gespeeld met een Labrador-Sennenhond.
Het enige dat hem niet beviel tot nu toe was de fietskar. Dat moet ik nog langzamer introduceren, eerst eten geven in de kar, en wandelen met de kar, zodat hij went.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten